ung event

Hvordan når man bedst ud til alle unge i kommunen? Det spørgsmål stiller mange ungdomsskoler sig ofte. Og det har måske aldrig været mere aktuelt end lige nu hvor et helt år med nedlukning og begrænset aktivitet i ungdomsskolen udfordrer kontakten med kommunens unge.

Gennem et nyt partnerskab ønsker Ungdomsskoleforeningen og UngEvent at understøtte ungdomsskolernes muligheder for at nå unge i deres kommune.

I første omgang lancerer vi ”En fælles grafiker”, som er et tilbud til ungdomsskoler der ønsker hjælp til deres grafiske arbejde. Det er en vigtig forudsætning for at lykkes med kommunikationen med kommunens unge at kataloget med ungdomsskolens hold, plakater og flyers rammer målgruppen i øjenhøjde.
Gennem partnerskabet har alle ungdomsskoler, som en del af deres medlemskab i Ungdomsskoleforeningen, adgang til professionel grafisk hjælp til en særdeles rimelig pris.

Læs om de konkrete produkter her

På et webinar d. 20. april kan du høre mere om hvordan vi kan hjælpe netop jeres ungdomsskole. Tilmeld dig her

I kan læse mere om baggrunden for partnerskabet her: Pressemeddelse

UngEvent_Logo