Næstved Ungdomsskole har haft stor succes med at tilbyde metakognitive gruppeforløb til unge med tankemylder, nedtrykthed, bekymringer eller andet, der forhindrer dem i at leve et almindeligt ungdomsliv.

Ungdomsskoleforeningen udbyder sammen med Lisbeth Pedersen fra Næstved Ungdomsskole kurset “Få kontrol over dine tanker”, hvor man som underviser i ungdomsskolen vil få en metakognitiv værktøjskasse, så man vil kunne køre et 6 ugers forløb for unge, der gerne vil have bedre styr på deres tanker. Man vil efter kurset også kunne undervise unge i at imødegå eksamensangst.

Kurserne strækker sig over tre dage – to sammenhængende og en opfølgende session. Man kan stadig når at tilmelde sig internatkurset på  Skanderborg Park Hotel med overnatning mellem dag ét og to.

KURSUS VEST – SKANDERBORG

2 + 1 dag inkl.. overnatning og aftenmiddag mellem de to første dage: 9.900,-

Sted: Skanderborg Park
Torsdag d. 14. marts 2024, kl. 9:30 – 17:00
Fredag d. 15. marts 2024, kl. 9:30 – 14:30
Torsdag d. 25. april 2024, kl. 9:30 – 14:30

Forplejning: Kaffe, The, isvand, frugt formiddag og eftermiddag, frokostbuffet og konference 2 retters aftensmad, morgenmadsbuffet på dag 2. Rekreativt område med mulighed for gåture og bål om aftenen.

Tilmeld dig ved at sende en mail til: Tilmelding@ungdomsskoleforeningen.dk

Opgiv: Kursus Vest, fulde navn(e) på deltager(e), titel, personlig e-mail på deltager(e) samt ungdomsskole.

Tilmeldingsfrist senest 8. marts 2024.