Landsmøde 2024

Der afholdes Landsmøde i Ungdomsskoleforeningen torsdag d. 2. maj 2024 kl. 13:00

Inden Landsmødet er der 10:15 – 11:30 mulighed for at deltage i et formidagsarrangement, hvor Lars Nielsen fra Nielsen Network vil komme med en skarp analyse af den aktuelle politiske situation – ikke mindst på uddannelses- og unge-området. Arrangementet efterfølges af frokost.

Tilmelding er nødvendig til begge både formiddagsarrangementet og Landsmødet. Landsmødet er gratis at deltage i. Arrangementet med Lars Nielsen koster 525,- inkl. frokost.

Det hele foregår i Odin Havnepark, Lumbyvej 17 F, 5000 Odense C

Tilmeld dig ved at sende en mail til tilmelding@usf.dk og oplys følgende:

• Navn
  • Titel
  • Ungdomsskole
  • Mail-adresse
  • Om du ønsker at deltage hele dagen eller kun  deltager i Landsmødet.

Valg til bestyrelsen på Landsmødet 2024

– frist for tilmelding d. 11. april

Den 2. maj 2024 er der ordinært landsmøde i Ungdomsskoleforeningen i Odense. Her skal bl.a. vælges formand for bestyrelsen og tre bestyrelsesmedlemmer for to år samt valg af op til tre suppleanter for et år.

Iflg. foreningens vedtægter skal ”kandidater til bestyrelsesvalget skriftligt være Ungdomsskoleforeningen i hænde senest tre uger før det berammede landsmøde”, i år vil det sige senest d. 11. april 2024.

Download tilmeldingsblanketen, som udfyldes og mailes til shl@ungdomsskoleforeningen.dk sammen med et foto.

Tidligere afholdte landsmøder

Søren Hanmann Larsen
Søren Hanmann Larsen | Konsulent Tlf.: 66 149 149 Direkte: 65 47 21 96 | Mail: shl@ungdomsskoleforeningen.dk
Søren Hanmann Larsen