Byd velkommen til Jimmi Mørup Nielsen, der er blevet ansat som programleder på UngScience projektet.
Jimmi har har altid været optaget af kultur og at skabe kultur i samspil med unge mennesker, hvorfor ungdomsskolen ligger ham nært.

Nedenfor kan du læse et par korte facts om Jimmi, og ellers har du mulighed for at møde ham til infomødet om UngScience d. 21. januar.

Facts om Jimmi

• Jimmi er oprindeligt uddannet folkeskolelærer, og har mange års erfaring med ungdomsskolen.
  • I 1987 startede han som underviser i ungdomsskolen, hvor bl.a. musik, musicals og lydstudieteknik fyldte en stor del af hans hverdag.
  • Han har senere været ansat som lærer i daværende Korsløkke Ungdomsskole og sidenhen ansat som afdelingsleder i fritidsundervisningen.
  • Jimmi har også været ansat som kulturkonsulent i Odense Kommune samt været funktionsleder i Kulturmaskinen i Odense Kommune.
Jimmi Mørup Nielsen

Jimmi Mørup Nielsen Programleder UngScience Tlf.: 66 149 149 Direkte: 65 47 21 99 |
Mail: jmn@ungdomsskoleforeningen.dk

Jimmi Mørup Nielsen