Branding og sociale medier – Nyborg
10:00Til:14:00 - 24/08/2021
Frivilligcenter Nyborg, Kgs. Bastionsvej 2, 5800 Nyborg Get directions

Kickstart sæsonen med branding og sociale medier. Et nyt skoleår er lige for døren og I har sikkert en masse fede fritidshold, events, ture og m.m. på programmet. Nu handler det om at komme udover rampen og ud til de unge mennesker – så I kan få flest mulige tilmeldinger.

Ungdomsskoleforeningen og UngEvent tilbyder et kursus til jer som skal til at kickstarte en ny sæson og promovere jeres aktiviteter. I vil få en forståelse for hvorfor branding er vigtigt, og hvad det indebærer. Derefter vil vi introducere jer for forskellige strategier I kan bruge for at promovere jeres ungdomsskole i sæsonopstarten. Vi kommer ind på hvordan I laver et godt skolebesøg, bruger fysiske katalogoer og plakater, bruger de sociale medier og får tilmeldinger via jeres hjemmeside. De enkelte emner kan og skal ikke stå alene i promoveringen. Afslutningsvist introduceres I til, hvordan I kan få de unge til at tilmelde sig igen og igen og igen...

Adnan Suhonjic og Jacob Molboe fra UngEvent faciliterer dagen.

For medlemmer: 795,00kr

24-08-2021 10:00 - 14:00
Frivilligcenter Nyborg
Kgs. Bastionsvej 2,