Velkommen til vores nye hjemmeside.

Som du kan se, har vi i Ungdomsskoleforeningen fået en ny hjemmeside. Det betyder, at vi har ryddet op, sorteret og omstruktureret på den gamle side – så den nye forhåbentligt er meget mere brugervenlig og informativ. Det er ambitionen at den nye hjemmeside bliver mere dynamisk og levende, så den kommer til at afspejle landets ungdomsskoler.

Af nye tiltag på hjemmesiden findes blandt andet vores nyhedssside, hvor vi samler nyheder sideløbende med vores nyhedsbrev. Her har vi rigelig spalteplads, hvor vi kan gå mere i dybden med de enkelte nyheder eller nye informationer – hvilket vi ikke kan i samme grad på hjemmesidens forside. Dertil findes der også et kommentarspor, som vi håber I vil tage godt imod. Nyhederne er også inddelt i kategorier, som gør det nemmere for dig som bruger at kunne tilgå alle nyheder om én bestemt kategori eks. Coop Crew eller UngScience. Nyhedssiden kan du finde her, hvor du kan lære den bedre at kende.

I overgangen mellem ny og gammel hjemmeside, har vi ryddet op med hård hånd, hvor vi har undladt ældre materialer og ubesøgte indholdssider. Materialet og siderne er dog ikke gået tabt, men kan tilgås ved at kontakte sekretariatet. Så kan vi helt sikkert hjælpe dig med at finde det frem du mangler.

Vi ved, at man skal vænne sig til den nye hjemmeside og at dette muligvis kan give dig nogle udfordringer, eller at siden kan indeholde små fejl og mangler, hvorfor du er mere end velkommen til at kontakte sekretariatet på 66 149 149 eller ewl@ungdomsskoleforeningen.dk.

gammel hjemmeside

Den gamle hjemmesides forside

ny hjemmeside

Ungdomsskoleforeningen.dk anno 2020