Infomøde: Internationalt arbejde
15:00Til:16:30 - 20/05/2021
Online, Online
Vi inviterer hermed ungdomsskoler til webinar, hvor der orienteres om mulighederne i Erasmus+ netværket herunder nyeste viden om den nye programperiode. Webinaret er for både erfarne og uerfarne, det er gratis og afholdes 20. maj. kl. 15:00 - 16:30. Vi har inviteret Styrelsen for Forskning og Uddannelse, der står for det internationale ungdomsarbejde i Danmark til at deltage med information og desuden vil vi fortælle om, hvad Ungdomsskoleforeningen kan tilbyde de ungdomsskoler, der ønsker at komme godt i gang med internationale aktiviteter igennem Erasmus+ netværket.

Erasmus+ netværket udbydes til ungdomsskoler, der på nuværende tidspunkt har en interesse i internationale aktiviteter, men som har brug for råd, vejledning og sparring til enten at komme i gang eller blive hjulpet godt videre.

Deltagelse i informationsmødet er gratis og er henvendt til Ungdomsskoleforeningens medlemsskoler.

Tilmelding skal ske her.

Tidsplan