PROJEKTLEDELSE OG UDVIKLING​

Projektledelse og udvikling er et 3-dages kursusforløb, hvor du bliver klædt på til at udvikle og lede både små og store projekter med udgangspunkt i ungdomsskolens opgaver og udfordringer.

Som deltager på kurset får du kendskab til en række metoder i projektlederens værktøjskasse og får lejlighed til at afprøve dem i praksis – i samarbejde med kolleger fra andre ungdomsskoler. Det er en ideel mulighed for dig, som ønsker at udbygge dit netværk med ligesindede kolleger fra hele landet.

På kurset vil du modtage bogen ’Power i Projekter og Portefølje’, som en del af kursuspakken, og du vil modtage et kursusbevis efter sidste kursusgang.

Projektledelse- og udvikling er for dig, der arbejder med større eller mindre projekter i din ungdomsskole. Du er formentlig leder, konsulent, udviklingsmedarbejder, projektmedarbejder mv. Du beskæftiger dig med projekter i din ungdomsskole, men ønsker at forny dine kompetencer indenfor projektledelse og udvikling.

Mads Søndergaard Thomsen

Mads Søndergaard Thomsen | Vicesekretariatschef Tlf.: 65 47 21 96 Direkte: 42 73 31 30 | Mail: mst@ungdomsskoleforeningen.dk

Mads Søndergaard Thomsen

Vicesekretariatschef