ARRANGEMENTET ER DESVÆRRE BLEVET AFLYST

Opdateret den 5. marts 2020:
Grundet for få tilmeldinger er arrangementet desværre aflyst. Tilmeldte deltagere har fået besked per mail.

Forårskonference 2020

Kan det virkelig passe, at unge konstant udsætter hinanden for mobning og digitale krænkelser? Skader det børn og unge, at de overvejende indgår i digital kommunikation og digitale fællesskaber?

Ved de unge, hvordan de begår sig socialt og etisk i den virtuelle verden? Er nutidens unge en selvoptaget generation, der konstant jagter det næste digitale fix? Eller bidrager de sociale medier i virkeligheden positivt til børn og unges udvikling og identitet?

Det kan du få svar på, på vores forårskonference den 19. marts!

Kom og hør spændende oplæg af Christian Vorre Mogensen fra Center for Digital Pædagogik og De sociale medieambassadører og afslut dagen med Imran Rashid, læge, foredragsholder og forfatter til bøgerne ”Sluk” og ”Sunde vaner”.

Du vil gå hjem med viden om, hvordan du inddrager tematikker om børn og unges digitale liv i dit daglige arbejde og du vil få redskaber til at kunne støtte elevernes brug af digitale medier ud fra deres perspektiv.

Du kan læse mere om arrangementer her, hvor du også kan tilmelde dig. Vil du vide mere, så kontakt Cecilie gennem nedenstående kontaktoplysninger.

Forårskonference 2020

Cecilie Lehn Rasmussen

Projektkoordinator Coop Crew
Mail: clr@ungdomsskoleforeningen.dk