Ungdomsskoleforeningens
panel for ungdomsskolestatistik
(UPU)

Ungdomsskolestatistikken skal genbesøges…

… og i den forbindelse har Ungdomsskoleforeningen brug for din hjælp.

Derfor, hvis du
– arbejder med Ungdomsskolestatistik i din ungdomsskole (uanset om det er indsamling, behandling, analyse eller formidling af ungdomsskoledata, eller en kombination af to eller flere af disse)
– og, vil bidrage med din erfaring og viden, til udviklingen af Ungdomsskolestatistikken

… så tilmeld dig Ungdomsskoleforeningens Panel for Ungdomsskolestatistik (UPU), og du vil blive kontaktet med henblik på fælles opstart efter sommerferien samt mere info om det videre forløb.

Sæt allerede nu X i kalenderen onsdag d. 4. september, hvis du vil med til UPU-opstartsmøde.

KLIK HER for at tilmelde dig UPU

KORT OM UPU
Et panel består typisk af en gruppe mennesker, der er samlet for at debattere noget eller besvare spørgsmål, samt medvirke i en undersøgelse. Dette panel er ingen undtagelse.

Ungdomsskoleforeningen ønsker bedre forståelse af Ungdomsskolestatistikkens udviklingsmuligheder, med udgangspunkt i indsigter fra dig og andre, der arbejder med ungdomsskoledata i det daglige. Som deltager i panelet, giver du derfor Ungdomsskoleforeningen mulighed for at få et værdifuldt indblik i al den gode praksiserfaring der lever ude i ungdomsskolerne.

Vi glæder os til det videre arbejde med udviklingen af Ungdomsskolestatistikken.

På forhånd tak for din interesse!

Hvis du fortryder din deltagelse, kan du til enhver tid afmeldes panelet ved at kontakte: Ofelia Sapir Edery via mail: ose@usf.dk eller tlf. 65 47 21 92.

Søren Hanmann Larsen

Ofelia Sapir Edery  | Konsulent Tlf.: 65 47 21 92 | Mail: ose@ungdomsskoleforeningen.dk