​Tidligere netværk

Netværk i Ungdomsskoleforeningen drives af medlemmernes interesse og deltagelse, og Ungdomsskoleforeningen står får faciltieringen og planlægningen af netværkene. Da netværkene er interessebaseret sker det, at netværk sættes i bero, mens andre starter op. Her på siden får du et overblik over tidligere netværk, samt har du muligheden for at finde materiale fra tidligere mødegange i de forskellige netværk.

Netværk såsom almen, flygtninge og 10. klasse netværk vil fortsætte, men i en ny form. De tidligere møder afholdt i disse netværk, er derfor tilgængelige her.

Netværk - Intensiv læring ​

Netværket om Intensiv læring har fokus på videns- og erfaringsdeling om intensive læringsforløb. Her inddrages både eksterne og interne oplægsholdere, og som en naturlig del inddrages praksiserfaringer med intensive læringsforløb fra ungdomsskole regi.

På baggrund af oplæggene vil der blive mulighed for erfaringsudveksling og gensidig inspiration i netværket.​

Målgruppen for netværksmødet er ledere og undervisere i ungdomsskoler samt samarbejdspartnere i forvaltninger og folkeskoler med interesse for intensiv læring.

Netværk for intensiv læring d. 19. marts 2019