Sekretærkursus 2022
09:15 03/10/2022Til:13:15 04/10/2022
Hotel Svendborg, Centrumpladsen 1, 5700 Svendborg Get directions

Ungdomsskoleforeningen har set frem til at inviterer jer til det årlige kursus for administrative medarbejdere - denne gang i smukke Svendborg. Vi har lagt et spændende program for begge dage, med en kombination af inspirerende oplæg, som indeholder både fagligt stof og morsomme fortællinger, samt masser af rum til at mødes og dele erfaringer og udfordringer i Jeres arbejde omkring ungdomsskolernes aktiviteter.

Vi starter bredt ud, med et blik ind i ungdomsforskningen. Her vil Center for Ungdomssforskning (CeFU) tage os igennem de nyeste tendenser på området. Herfra vil dagen bl.a. byde på workshops. Der vil være forskellige workshop-temaer at vælge imellem, men fælles for dem alle er, at I får mulighed for at diskutere og udveksle idéer og viden under faciliterende rammer.

Se programmet her

Tilmeld dig på https://ungdomsskoleforeningen.membersite.dk/