Landsmøde 2020
Fabrikken, Odin Havnepark, Lumbyvej 17F, 5000 Odense C Get directions

SÆT X I KALENDEREN ALLEREDE NU
- Ungdomsskoleforeningens Landsmøde d. 13. maj

Vi arbejder på højtryk for at arrangere en spændende dag, og kan løfte sløret for, at der bl.a. bliver:

📌 Kærlige, kritiske postkort.

📌Valg af formand for bestyrelsen, hvor Lars Buchholt Kristensen har tilkendegivet, at han genopstiller.

📌Valg af mindst en ny bestyrelseskandidat, idet Mikkel Brander har tilkendegivet, at han ikke genopstiller.

📌 Forslag til vedtægtsændring – idet foreningens statsaut. revisor på det kraftigste har opfordret til, at det er afgørende at sikre donationer til projekter (ved et evt. ophør af foreningen) alene kan gå til ungdomsskoleformål (i overensstemmelse med landsmødets ønsker), og ikke til arbitrære ting som f.eks. Kattens værn. Det er således en måde at sikre sig, at man ikke risikerer beskatning af donationer.

Alt i alt er der lagt op til en spændende dag, der viser vejen for Ungdomsskoleforeningens fremtidige virke, så sæt allerede nu X i kalenderen og tilmeld dig nedenfor.

NB. Dagen begynder kl. 10.00 og selve landsmødet begynder kl. 13.00.

Mere information tilgår snarrest. Hold øje med Ungdomsskoleforeningens nyhedsbrev eller her på siden.

Billetinfo

Eksporter

Sted for afholdelse

Del eventet

Indsend Kommentar

The maximum upload file size: 200 MB.
You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other.