Fyraftensarrangement om Reformkommissionens anbefalinger
15:00Til:16:30 - 20/06/2023

EKSKLUSIVT FYRAFTENSARRANGEMENT
Hvad betyder Reformkommissionens anbefalinger for ungdomsskolerne?

Ungdomsskoleforeningen inviterer til fyraftensarrangement med medlem af regeringens Reformkommission Per B. Christensen tirsdag den 20. juni. Her vil du få en uddybende indsigt i Reformkommissionens anbefalinger og rapporter, som forventeligt bliver offentliggjort i maj. Til arrangementet vil Per have særligt fokus på mulighederne og implikationerne for ungdomsskolerne.

Reformkommissionen skal blandt andet komme med forslag til forbedringer og mere fleksibilitet på ungdomsuddannelsesområdet og særligt have fokus på de unge, der ikke får en uddannelse. De anbefalinger, som kommissionen kommer med, kan med andre ord også have en væsentlig betydning for ungdomsskolerne og derfor har vi entreret med Per B. Christensen, der vil give et unikt indblik i Reformkommissionen og dens anbefalinger.

TID OG STED
Tirsdag den 20. juni kl. 15-16.30
Lumbyvej 19D, 5000 Odense C

MEDLEMSPRIS
495,- ekskl. moms pr. deltager

PRIS IKKE-MEDLEM
695,- ekskl. moms pr. deltager

TILMELDING
Senest 13. juni på https://ungdomsskoleforeningen.membersite.dk/

OBS! Vi bestræber os på at tilbyde online streaming af arrangementet, men på grund af betydelige udgifter til afvikling af streaming, tilbydes dette kun ved flere end 20 tilmeldte.

Tidsplan

• 15:00 - 16:30 : Fyraftensarrangement om Reformkommissionens anbefalinger