Sekretærkursus

Det årlige Sekretærkursus
Hvert efterår afholder Ungdomsskoleforeningen et to-dages kursus for sekretærerne i landets ungdomsskoler. ​

Dagene vil være fyldt med inspiration til, hvordan man kan håndtere hverdagen som sekretær alt efter kursets tema og fokusområde.

Har du en idé til et oplæg?

​Har du en idé til et oplæg eller et indslag, som vil være interessant at høre, hvis man er sekretær eller administrativ medarbejder i en ungdomsskole, så er du altid velkommen til at kontakte Cathrine.

Sekretærkursus 2021
Sekretærkurset 2021 bliver afholdt som éndagskursus d. 4. november på Frederik VI’s Hotel, Odense. Kom og hør oplæg om ungdomsskolen nu og i fremtiden, deltag i spændende workshops, få det bedste ud af det meste med Thomas Mygind og lær at håndtere konflikter og kriser i dagligdagen med Rune Strøm.

Du kan se hele programmet her

Mette Lund Andersen

Mette Lund Andersen | SekretariatsmedarbejderTlf.: 66 149 149 | Mail: mlp@ungdomsskoleforeningen.dk

Mette Lund Andersen