Efterårskonference

Ungdomsskoleforeningens Efterårskonference
Ungdomsskoleforeningen afholder hvert år en større konference kaldet efterårskonferencen.

Her tages der et emne op, som berører eller vil komme til at berøre et stort antal af landets ungdomsskoler.

Tidligere års temaer har bl.a. været skolereformen og overgangen mellem udskolingen og ungdomsuddannelserne.

Efterårskonferencen 2019

På Efterårskonferencen 2019, Det bedste land at være ung i?, gæstede bl.a. Stefan Hermann og Rane Willerslev, der hver især kom med deres bud på, hvor uddannelsesverdenen bevæger sig hen.

Vil du læse mere om Efterårskonferencen 2019, kan du nedenfor hente programmet for dagen.

Program fra Efterårskonferencen 2019

Billeder fra Efterårskonferencen 2019

Thomas Gyldal Petersen, fmd. KL's børne- og ungeudvalg, borgmester i Herlev Kommune
Anne Vang, fmd. Børne- og kulturchefforeningen, direktør Ballerup Kommune