bestyrelseskursus

Hvis I vil give jeres nye bestyrelsesmedlemmer den fornødne viden til at indgå aktivt og konstruktivt i arbejdet, så tilbyder Ungdomsskoleforeningen et bestyrelseskursus.

På kurset gennemgår vi, med afsæt i jeres ønsker og behov, nogle af de vigtigste ting for ungdomsskolernes virke, herunder:

• Ungdomsskoleloven
  • Opgaver og muligheder – med afsæt i jeres kommune
  • Bestyrelsesansvar og fælles forventningsafstemning
  • Egne valgte problemstillinger

​Det er velegnet til at give nye bestyrelser et fælles afsæt, men selvfølgelig også et godt brush-up til de erfarne bestyrelsesmedlemmer, så vi kan anbefale kurset til alle, der ønsker at komme godt i gang med arbejdet.

Kurset afholdes hos jer og varer mellem 3 og 5 timer. Programmet planlægges i samarbejde med jer.

Mads Søndergaard Thomsen

Mads Søndergaard Thomsen | Vicesekretariatschef Tlf.: 65 47 21 96 Direkte: 42 73 31 30 | Mail: mst@ungdomsskoleforeningen.dk

Mads Søndergaard Thomsen

Vicesekretariatschef