Har din ungdomsskole et særligt tiltag som andre kunne have glæde af at kende?

I disse uger ser Danmark helt anderledes ud. Skoler og fritidstilbud er lukket ned, mange arbejder hjemmefra og en lang række aktiviteter, der normalt fylder i vores hverdag er sat på pause. Det sætter præg på os alle – også de unge.
Ungdomsskolernes tilbud er selvfølgelig også påvirket af dette. Men vi ved, at ungdomsskolerne hele tiden forsøger, at skabe de bedste rammer og tilbud for de unge, så deres hverdag bliver mere spændende, meningsfyldt og meget sjovere. Derfor opstår der, rundt omkring i landet, nye tilbud, der skal imødekomme de unges behov for oplevelser, fællesskaber og social kontakt. Vi vil gerne dele disse nye tilbud, der udvikles rundt omkring i ungdomsskolerne, med resten af landet.

Vi opdaterer løbende vores hjemmeside med gode forslag og konkrete eksempler i den kommende tid. I fællesskab kan vi understøtte at også de unge kommer godt gennem en meget anderledes situation.

Jeres forslag og inspirationer sendes i mail til Erik på ewl@ungdomsskoleforeningen.dk. Herefter vil aktiviterne blive tilgængelige på vores nye covid-19 underside her →.

Kontaktperson

Erik Wrang Larsen
Konsulent
Tlf.: 66 149 149Direkte: 65 47 21 98