​Publikationer

Ungdomsskoleforeningen udgiver hvert år 10 numre af bladet UNGDOMSSKOLEN, som giver et indblik i, hvad der rører sig ude i ungdomsskolerne i Danmark.

Det kræver abonnement at få tilsendt det nyeste blad, mens tidligere udgivelser kan læses elektronisk under "BLADET - UNGDOMSSKOLEN".

Som noget nyt kan du dog læse en relevant udvalgt artikel fra det nyeste blad uden at have abonnement. Det er altså en service til dig, der er nysgerrig på den udvalgte artikel, eller blot hvad bladet UNGDOMSSKOLEN indeholder, i tilfælde af, at du endnu ikke abonnerer på bladet. Artiklerne vil blive udgivet her på siden, i nyhedsmails samt via Facebook i starten af de måneder, bladet udkommer.
​Ønsker du at få tilsendt det nyeste blad i hel form, kræver det abonnement, som du kan læse mere om her.

Herudover producerer Ungdomsskoleforeningen nogle hæfter af informationsgivende karakter. Bl.a. HÅNDBOGEN og INFORMATIONSHÆFTET OM UNGDOMSSKOLEN.

Temapublikationer omkring eksempelvis folkeskolereform udgives efter ønsker og aftale.

Fra tid til anden vil Ungdomsskoleforeningen også henvise til hæfter og rapporter, som eksterne interessenter har udgivet, da indholdet kan være med til at påvirke eller inspirere. Du kan finde links til disse under EKSTERNE PUBLIKATIONER