​Tidligere netværksmøder

På denne side kan finde materiale og information fra tidligere netværksmøder afholdt i Demokratinetværket.

Mangler du yderligere information eller materiale, er du velkommen til at kontakte netværkets facilitator (for kontaktoplysninger se Demokratinetværkets hovedside). ​

demokratinetværksmøde d. 12. september 2013

Dagens tema: Jagten på den gode idé i Holbæk

I samarbejde med UngHolbæk inviteres I til Demokratinetværksmøde med deltagelse i årets ”Jagten på de gode idéer”. Det er en etableret tradition startet af UngHolbæk. En årligt tilbagevendende event over en hel dag, hvor 8. klasses eleverne – i 2013 er der over 650 - til en stor roterende idéudvikling, om alle mulige unge-relevante emner sammen med dem, der arbejder professionelt med unge og med beslutningstagere i kommunen. Udover at høre de unges idéer og ønsker, giver dagen mulighed for præsentation af forskellige fritidsmuligheder for unge.

demokratinetværksmøde d. 15. maj 2013

​Materialer fra mødet: