Sekretærnetværk

Sekretær netværk er et netværk, som primært henvender sig til ungdomsskolesekretærer og andet administrativt personale. Netværket tager udgangspunkt i nogle af de arbejdsopgaver disse medarbejdere er i berøring med i deres hverdag med fokus på de gode løsninger på dagligdagens udfordringer.

​Netværket vil skabe et nationalt fora mellem sekretærer og andet administrativt personale, og bidrage med muligheder for at udvide eget netværk, og sparre med kolleger fra hele landet.

​Sekretærnetværk

Det planlagte sekretærnetværk d. 28. august erstattes af en temadag d. 13. september 2018 om kommunikation med unge og forældre. Dette bliver dels en opfølgning på det kursus, der blev holdt om SoMe i efteråret 2017 og dels en mere praksis- og værkstedsorienteret dag for medarbejdere, der mangler viden og inspiration.

Programmet udkommer i uge 34.

​Sekretærnetværksmøde d. 16. MAJ 2018

​Tema: "Kommunikation".

Ungdomsskolesekretærer kommunikerer med mange forskellige samarbejdspartnere. Det stiller store krav til kommunikative evner på mange forskellige niveauer.

Til dette sekretærnetværk, folder vi nogle af de udfordringer og problemstillinger ud, og prøver at arbejde med dem ud fra forskellige tilgange.

For mere information kontakt venligst:

Cathrine Jane Thomas cjt@ungdomsskoleforeningen.dk

Mette Lund Pedersen mlp@ungdomsskoleforeningen.dk

Pris for arrangementet: kr. 795,00 for medlemmer

Sidste tilmeldingsfrist onsdag d. 9. maj 2018.

Se program

Tilmeld dig her