Netværk - Intensiv læring ​

Netværket om Intensiv læring har fokus på videns- og erfaringsdeling om intensive læringsforløb, og vil i den proces inddrage eksterne oplægsholdere og supplere med praksiserfaringer fra ungdomsskole regi. Naturligt vil erfaringer fra Læringslokomotivet også blive inddraget. På baggrund af oplæggene vil der blive mulighed for erfaringsudveksling og gensidig inspiration i netværket.​

Målgruppen for netværksmødet er ledere og undervisere i ungdomsskoler samt samarbejdspartnere i forvaltninger og folkeskoler med interesse for intensiv læring.

​Mødedatoer

• ​7. juni 2017 - Netværksmødet om Intensiv læring d. 7. juni udskydes til efteråret – nærmere info om tid og sted kommer efter ferien.

​Unges lyst til læring og initiativer i praksis​

Intensiv læring - hvorfor og hvordan?

MANDAG D. 6. FEBRUAR 2017

Ungdomsskoleforeningen inviterer til netværksmøde om intensiv læring. Temaet for dagen er: Intensiv læring - hvorfor og hvordan. Hvor du blandt andre kan høre:

• Hans Jørgen Dam fra Epinion, som længe har arbejdet med erfaringsopsmaling på intensive læringsforløb. Han har blandt andet arbejdet på et projekt udarbejdet af Epinion for MBUL.
  • Mads Pihlman Kristensen fra Horsens Ungdomsskole, som har undervist på Milife camp i Horsens. Mads vil dele de mange praksiserfaringer, man har gjort sig i Horsens Ungdomsskole ifm. turboforløb.

Tilmelding til netværket skal ske inden d. 27.1.17 og prisen for deltagelse i netværksmødet er kr. 795 for medlemmer.