Almennetværket​

Netværket er åbent for alle, der beskæftiger sig med Ungdomsskolernes almenundervisning aka. fritidsundervisning. Netværket lever til dagligt i Facebookgruppen https://www.facebook.com/groups/uskfritid/, hvor også invitationer til netværksmøder deles. Det er de forskellige ungdomsskoler, der inviterer til møder hos dem selv og dagsorden laves i fællesskab.

Næste netværksmøde finder sted fredag 1. februar 2019 i Næstved. Kontakt Pernille B. Jensen for nærmere information: pebje@naestved.dk

Ungdomsskoleforeningen arrangerer jævnligt temadage med relevans for fritidsundervisningen. Her sætter vi fokus på relevante emner, gerne med oplæg udefra og en faciliteret videns- og erfaringsdeling mellem deltagerne.

Tidligere afholdte temadage:

• SoMe-kursus i september 2018
  • Demokratidag i marts 2018
  • Kommunikationsdag i december 2017

Har du spørgsmål vedr. netværk, er du velkommen til at kontakte Mads Søndergaard Thomsen.

NEtværksmøde

Netværksmødet udsættes til efter sommerferien. Input og gode ideer modtages stadig gerne. ​

Almen netværket har fået nyt pust, derfor inviterer vi til møde i et genstartet netværk med god energi og nye input.

Læs dagsordenen herunder, og kontakt Mads, hvis du har gode input, eller ønsker at bidrage med et oplæg på netværket.

FORELØBIG DAGSORDEN