​INTERNATIONALT​

INTERNATIONALE PROJEKTER - GØR DIN IDÉ TIL VIRKELIGHED OG FÅ VEJLEDNING PÅ VEJEN ​DERTIL

Som noget nyt tilbyder Ungdomsskoleforeningen rådgivning og sparring til ungdomsskoler, der har et ønske om et internationalt arbejde, og derfor f.eks. har brug for hjælp til at søge støtte og midler til en idé eller et projekt. Du kan i underfanerne til venstre læse om forskellige organisationer, og hvad de kan tilbyde dig og din ungdomsskole.

Vi vil gøre vores bedste for at inspirere og rådgive jer, samt skabe overblik over, hvilke muligheder, der er for at søge støtte og midler til idéer eller projekter I ligger inde med.

Har du spørgsmål til, hvordan du og din ungdomsskole kommer i gang med et projekt med et internationalt præg, er i tvivl om, hvilken organisation du kan og bør vælge, eller generelt bare har brug for at sparre eller få vejledning, så kontakt Mads Søndergaard Thomsen

​Vi håber på, at du og din ungdomsskole kommer godt i gang, og får indfriet muligheden om et internationalt projekt.

Kontaktperson​

Mads Søndergaard Thomsen