Temadag: Sociale Medier i praksis

Kom godt i gang med Snapchat, Facebook og Instagram!

Få konkrete værktøjer du kan bruge i din hverdag, ved at deltage på denne praksisnære og værkstedsorienterede temadag om SoMe. d. 13. september 2018

Ekspert i sociale medier, Nicolai Mazur, vil sammen med Tenna Weng Pedersen, hjælpe og guide os igennem Snapchat, Facebook og Instagram. Både Nicolai og Tenna kender ungdomsskolen godt, da de begge har været ansat i Næstved Ungdomsskole. De skræddersyer derfor en temadag lige præcis til jeres behov.

Begyndere og lettere øvede
Temadagen er målrettet os, som gerne vil - eller som allerede kommunikerer med unge og forældre via sociale medier, og som gerne vil være bedre til det. Det er altså for os, som er nybegyndere eller lettere øvede.

Opfølgning og "prøv, se og lær"!
Sidste efterår afholdte vi en velbesøgt temadag omkring kommunikation i ungdomsskolen, hvor vi havde en mere overordnet og strategisk indflyvning til SoMe. Samtidig har der på vores sekretærnetværk været et stort ønske om, at blive bedre til at fange de unge på den helt rigtige måde. Denne dag bliver derfor praksisnær og med en "prøv, se og lær-tilgang", så det bliver mere "hands on" for alle vores medlemmer. - Så medbring din PC/tablet og smartphone.

Pris:

1095,-