​Kursusdag: Sociale medier

Ungdomsskoleforeningen afholdte kursusdagen "Bliv bedre til SoMe og få flere tilmeldinger" d. 13. december 2017.

De unge er på de sociale medier, så det er her, vi skal møde dem, når vi rekrutterer til vores hold og aktiviteter. Men hvordan når vi de unge og sikrer, at de tilmelder sig? På denne kursusdag lærer du, hvad de forskellige medier kan, hvordan du kan bruge dem, og hvordan du får din organisation med til at løse opgaven i praksis. Kurset er både for ledere, kommunikations- og udviklingsmedarbejdere og medarbejdere, der arbejde direkte med de unge til dagligt.

Madeeha Mehmood vil være oplægsholder og facilitator.  Madeeha er partner i Analog.nu – et kommunikationsbureau med speciale i digital kommunikation. Madeeha er en erfaren oplægsholder og har erfaring med sociale medier fra blandt andet Københavns Kommunes ungdomsskole (3 år), Bernie Sanders kampagne i USA og den britiske ambassade.

Madeeha er såkaldt "digital indfødt" og vil give ud af sin viden om aktuelle trends og effektiv anvendelse af sociale medier. Derudover har Madeeha erfaring med ung-til-ung kommunikation, social inklusion og frivillige.​

Program:

09:00-09.30: Godmorgen kaffe

09.30-09:35: Velkomst

09:35-10.45: Fælles oplæg: Hvad kan man med digital kommunikation i dag?

10:45-11:00: Opdeling i og introduktion til workshops med 4 forskellige sværhedsgrader

11:00-12.00: Workshops

12:00-13.00: Frokost

13:00-14:00: Fælles oplæg: Struktur og planlægning: Hvem gør hvad?

14:00-15:00: Tips, tricks, eksempler og gode råd om kommunikation til unge

15:00-15.30: Hvad skal I, når I kommer tilbage på arbejde? Hvor starter I? Q&A.

Sted:

Odin Havnepark, Lumbyvej 17F, 5000 Odense C

Pris:

Medlem: 795 kr.

Ikke-medlem: 995 kr.

Tilmeldingsfristen er d. 6. december 2017.

Tilmeld