Bedst sammen! - Hvad virker i samarbejdet omkring unge i læringsvanskeligheder?

Den 6. februar 2019 fra kl. 9.30 - 15.30 holder vi konference, hvor vi præsenterer Epinions evaluering af Læringslokomotivet. (Der serveres kaffe og brød fra kl. 9.00)

Hør Christian Kjeldsen, DPU og Andreas Rasch-Christensen, VIA give deres forskningsperspektiv på intensive læringsforløbs effekt og relevans i relation til målet om ungdomsuddannelse til alle og få desuden et politisk blik på samfundsopgaven fra Anne Vang, Børne- og kulturchefforeningen og Arne Eggert, KL.

I 3 forskellige workshops vil vi dele relevante praksiserfaringer fra ungdomsskolernes arbejde med intensive læringsforløb. Herunder udfoldes betragtninger om det nødvendige brede samarbejde med øvrige aktører, hvis intensiv lærings gode resultater skal fastholdes på sigt.

Læs hele programmet HER

TILMELDING